TTArena Muhabbet Cafe III

Ahmet KOLKOPARAN

Gümüş Aslan
Administrator
Katılım
20 Şub 2011
Mesaj
5,074
Alınan Beğeni
176
Website
ahmetgs17.wordpress.com
Sanırsam insanın dogası geregi bir şeyin degeri yoklukta daha iyi anlaşılıyor.Bunu yeni keşfetmedim de şimdi düşünürken yine aklıma geldi:)

Mesala eskiden CD kiralardım film izlemek için,şimdi internette sayısız film var ama o tadı vermiyor.Eskiden Tv de şarkı klipleri takip ederdim,böyle PC,internet falan yaygınlaşmadıgı zamanlardı,şimdi çeşitli platformlarda istedigim zaman açıp dinleyebiliyorum ama o eski tadı alamıyorum,çok dinledigim için 1 haftada şarkılar eskiyor.Eskiden radyoyu sokaga götürür orada bile maç takip ederdim,şimdi internetten istdigim zaman izleyebiliyorum ama o tadı alamıyorum.Ya da yemek konusu,misal eskiden ayıptır söylemesi dürüm,lahmacun gibi yiyecekler daha az yedigimiz için oldukca güzel geliyordu,şimdi neredeyse sıradan geliyor sık yedigim için.Eskiden daha lezzetliydi yani benim için.

Bu örnekleri daha da çogaltabiliriz.Birde her şeyi zamanında yapmak lazım,yoksa o istediginiz şeye ulaşsanız bile alacagınız haz azalır zaman geçtikce.Mesala ben Tv atarisine orta okulda kavuştum,halaolgundan 4 sene sonra falan.Ya da PC,yıllardır istiyordum ama 18 yaşında PC ye kavuştum.
18 mi?
Ben 2004 yılında ilk bilgisayarımı aldığımda 33 yaşındaydım ki o yıllarda neredeyse bir araba parasınaydı
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
18 mi?
Ben 2004 yılında ilk bilgisayarımı aldığımda 33 yaşındaydım ki o yıllarda neredeyse bir araba parasınaydı
Ben o zaman çok erken istemişim bilgisayarı,ondan 18 çok gelmiş:D

Dogrudur Ahmet abim,eskiden nadir bulungduu için PC pahalıymış demek ki.Şimdi kötü ekonomiden dolayı yine pahalı da eskiden daha pahalıdır o döneme göre:)
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Yemin ediyorum gözlerim doldu,helal olsun sana.Kimse Allah yolunu açık etsin,tüm güzellikler onunla olsun.




Mersin’in Bozyazı ilçesinde, yol kenarındaki camide telefonunu şarj eden bir vatandaş, ‘helallik’ istediği bir not yazarak camiye 2 lira bıraktı.







D-400 Karayolu üzerinde seyahat eden ve ismi bilinmeyen vatandaşın, Doğancılar Cami’sinde telefonunu şarj ettiğinin anlaşıldığını belirten İmam Gül, ilk defa böyle bir olay ile karşılaştığını söyledi. Gül, “Çok duygulandım. Kul hakkını düşünen mümin kardeşlerimizin olması beni sevindirdi. İnsanlarımız içinde hala bu şekilde düşünen, helal yollardan hayatına devam eden Müslüman kardeşlerimizin var olması beni çok mutlu etti. Bu kardeşimizden Allah razı olsun” dedi.
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
21,524
Alınan Beğeni
2,001
Uluslararası Olimpiyat Komitesi; breakdance, sportif tırmanış, kaykay ve sörf branşlarının 2024 Paris Olimpiyatları'nda yer almasına ön onay verdi.

Breakdance ne kardeşim :)
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
21,524
Alınan Beğeni
2,001
Breakdance diyince aklıma sanat yönü geliyor, spor tarafı değil. :D

Biliyorsun, bu Olimpiyatlarda neler olmalı konusu senelerdir ciddi şekilde tartışılıyor. Özellikle büyük bir kitle e-spor'un olması gerektiğini söylüyor, bana kalırsa o da olmamalı. PC de oynanan oyunun Olimpiyat kavramına ters olduğunu düşünüyorum.

Biri demiş ki ne e-sporu kardeşim, tavla da olsun o zaman :D Bu komiğime gitti. Biri de demiş ki olsun tabi, satranç oluyorsa tavla da olsun. :) Ancak fark şu ki, tavla şansa dayalı, satrançta şans olayı yok. Yani şans oyunları ayrı bir kategori. Mesela bilardo olabilir şansa dayalı değil gibi..

Bir de Formula 1, MotoGP gibi sporlar da ayrı bir kategori, onlarda olimpiyatlara alınmıyorlar. Motor sporları diye geçiyor, ve işte motorun sporun ruhuna aykırı olduğu düşünülüyor. Tabi buna karşı olanlarda var :)
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Breakdance diyince aklıma sanat yönü geliyor, spor tarafı değil. :D

Biliyorsun, bu Olimpiyatlarda neler olmalı konusu senelerdir ciddi şekilde tartışılıyor. Özellikle büyük bir kitle e-spor'un olması gerektiğini söylüyor, bana kalırsa o da olmamalı. PC de oynanan oyunun Olimpiyat kavramına ters olduğunu düşünüyorum.

Biri demiş ki ne e-sporu kardeşim, tavla da olsun o zaman :D Bu komiğime gitti. Biri de demiş ki olsun tabi, satranç oluyorsa tavla da olsun. :) Ancak fark şu ki, tavla şansa dayalı, satrançta şans olayı yok. Yani şans oyunları ayrı bir kategori. Mesela bilardo olabilir şansa dayalı değil gibi..

Bir de Formula 1, MotoGP gibi sporlar da ayrı bir kategori, onlarda olimpiyatlara alınmıyorlar. Motor sporları diye geçiyor, ve işte motorun sporun ruhuna aykırı olduğu düşünülüyor. Tabi buna karşı olanlarda var :)
Bence de olabilir bu dedigin şey,baya da eglenceli olur hatta:)

Aynen,fark şanstan ziyade beynin kullanılması;)
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Aahahahahha bu ne ya:D

Altta ki yorumlarda süper,bazıalrını ekledim foruma:D


[IMG]https://pbs.twimg.com/profile_images/926719904321101829/h4Pe91k7_bigger.jpg[/IMG][B]FutbolArena[/B]‏Onaylanmış hesap @[B]futbolarena[/B]
Takip et@futbolarena adlı kişiyi takip et
Daha fazla
(Insolite TV) İran'da Messi'nin ikizi olarak görülen Riza Perestes, kendisini 'Ben Messi' diye tanıtarak 23 kadınla ilişkiye girdi. Aldatılan kadınlar Riza Perestes'e dava açtı.





Messi bile 23 kadınla birlikte olmamıştır.Kraldan çok kralcı olmak lafına yeni anlam kazandırmışsın. Helal olsun birader.

Dava acanlar biz messi sandık ondan verdık yoksa vermezdik akzkkdkd

Aradaki farkı hiç mi anlamamışlar
(şeyin farkını)
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Bugün bi haberde foto gördüm içim burkuldu.Yabancı bi ülkedeGöçmen bi baba ve 11 aylık kızı başka ülkeye geçiş yapmak için yola çıkmışlar,malesef suda bogulmuşlar.11 aylık çocgununun babasını sarılmış halde fotosu var,ölmeden önce sarılmış yani,valla gördüm içim burkuldu.Adaletsiz dünya dedim kendi kendime.Birileri yüzünden insanlar ölüyor,bu hale geliyor.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Daha önce anlatmışmıydım bilmiyorum bu anlattıgımı:)Eniştem'in bize yakınlıgı baya iyiydi,baba gibiydi onu söyleyim en başta siz sormadan.


Ben 15 yaşında iken babennem vefat etti.Defin işlemi falan yaptık eve döndük.Benim halaogulları var,birisi buradandı,digerleri Sivas ta otutuyorlar.İşte burada ki hala oglu(14 yaşındaydı) ve Sivas'ta ki halaogullarından en kücük olanla(13 yaşındaydı) beraber defin sonrası konuştuk hadin çaktırmadan PLay Station'a oyun oynamaya gidek,kafa dagıtırız.Neyse gizlice tüydük gittik oraya.Bizim evle arası yürüyerek 5 dk anca.


Gittik 1 saatlik açtırdık,masalarımız yan yana,ben solda oturyorum,onalr sagımda ikisi oynuyorlar.Neyse bi süre oynadık falan derken birisi arkamdan çok şiddetli bir şekilde kafama tokat attı,ben arkadaş el şakası yapıyor sandım,el şakasını hiç sevmem,ne vuruyorsun ..na kodumun oglu dedim,sagıma döndüm bir de ne görüyüm,eniştemmiş o vuran,bu Tokat'ta oturan hala oglunun babası yani:DAma ettigim küfürü duymadı,çünkü o sırada halaogullarını haşlamakla meşguldü:D

Sonra biz o korkuyla pırrr parayı bile vermeden tüydük oradan.Biz koşarak gidiyoruz,eniştem artık nasıl sinirli geliyorsa bizi yürüyerek yakalıyacaktı neredeyse.Eve gittik herkes bir yere kaçtı,evde de muhtar falan herkes mevcut.Sivaslı halaoglu tuvalete kitledi kendini,diger halaoglu salona gitmiş garibim,bende kiler var,oraya saklanmadan önce bi bakıyım eniştem geliyor mu dedim,tam kafamı aradan çıakrdım ki eniştemle göz göze geldik,aha dedim sıçtık:stBi tokat çıkardı Muhammed Ali bile bu kadar hızlı kol çıkaramazdı:st

Orada tokadı yedim ve hemen annemlerin odaya gelemez diye akıllık edip oraya kaçtım,gelmedi de.Bunalr olurken de evde cenaze kalabalıgı var onu da söyleyim,işte muhtar,müezzin,akrabalar,komşualr falan.Ben bi tokatla kurtardım ama kendi oglu o kadar şanslı degildi.Bir baktım içeriden şamar sesleri,Erol yapma sesleri(ismi Erol),sandelye sesleri geliyor,oglunu zor aldıalr elinden:DPeki diger Sivaslı hala oglu,o şeytan gibiydi,kendini en güvenli yere kapatmıştı.Eniştem oglunu dövdügü sırada pırrrr tüymüş tuvaletten dışarı.Akşam oldu eniştem gitti,o Sivaslı hala oglu da bizde kalıyordu halamla,eniştem gidince akşam eve geldi.Sonra ki gün eniştem onu gördü ama siniri geçtigi için bir şey yapmadı.


İşte böyle,bunu hep anlatır dururuz aile arasında:DEniştemle de konuşur güleriz.Birde inanmıyacaksınız 2-3 gün sonra yine gitmiştik:geek:
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Aklımdayken 3 tane şeyi söyleyim:)

Geçen bi belgeselde izledim tam 15 metrelik bi piton vardı,4 katlı apartman boyundaymış,rekor onda sanırsam.Evde metre ile ölçtüm 15 i,yılanın bu büyüklügünü görünce aklım durdu:)Hani büyük yılanlı filmler olur ya,çok büyüktür orada,neredeyse onun gibi yani,tam bi canavar.

Yine geçen bi belgeselde gördüm insanların idrar yoluna giren,nehirde yaşıyan bi balık türü varmış,adını unuttum şimdi.Adamın biri nehirde idrarını yaparken şeyinin o küçük deliginden içeri kaçmış,sonra tabi müthiş bir acı,doktora götürmüşler adamı,doktor çeşitli müdahelelrle balıgı çıkarmış oradan,15 cm boyundaymış.Duyunca içim bi şekil oldu:D

Ve son diyecegim de hız ile ilgili,mesala bize 50 km hız arabada iken yavaş geliyor degil mi,işte bu yavaş dedigmiz hızda bi yere çarpanın etkisi 4 katlı bi apartmandan aşşagı düşmenin verdigi etki ile aynıymış.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
72,640
Alınan Beğeni
3,716
Reisler daha önce de buna benzer bir şey yapmıştım,katılırsanız memnun olurum:)

İstediginize cevap vermeyebilirsiniz ya da daha fazla yazabilirsiniz:ok




1-Ülkemizde bizim takımdan başka sevdiginiz takım?
2-Avrupada en sevdiginiz takım?
3-Şuan da takımımızda en çok sevdiginiz oyuncu?
4-Ülkemizde bizim takın dışında şuan da aktif oynayan topcualr arasında sevdiginiz topcular(5 topçu)
5-Avrupada şuan da aktif oynayan topcualr arasında Messi ve Ronaldo dışında en sevdiginiz futbolcu?
6-Tarihimizde bizim takımda en sevdiginiz futbolcu?
7-Ülkemizden gelmiş geçmiş ilk 11 kurarsanız nasıl olur?
8-Ülkemiz dışından gelmiş geçmiş kadronuz nasıl olur?(Messi ve C. Ronaldo dışında)
9-Futbol dışında ilginizi çeken spor branşları?
10-Terim,Şenol Güneş ve Denizli dışında en begendiginiz hoca?(yerli)
 
Son düzenleme: