2017-2018 Sezonu Devre Arası Transfer Nöbeti

Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,274
Alınan Beğeni
99
#21
Herkesin yeni yılı kutlu olsun:eek:k



Benim ki Gomis le FIFA oynuyoruz oluyor:)Dogum günü ayın 19 u olan yandı:D




 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,274
Alınan Beğeni
99
#26
Kaan Ayhan bana göre çok gereksiz bir hamle,stoper desek zaten ziyadesiyle var sayı olarak,hadi diyelim yine Topal ın stoper oynatılması vari fantezi işlerine girilecek yedek beklerde sayı olarak tamam.

Asamoah ı yıllıgı yüzünden istemiyorum ben,sadece iş oyunculukta bitmiyor,birde işin ekonomik yönü var.Yok eger ölçülü bir şekilde faydalı olabilecek transfer işlerini beceremiyorlarsa o koltukları,makamları boşa işgal etmiyecekler o zaman.

Evra yı çok yaşlı buluyorum,uzun zamandır da top oynamıyormuş,boştaymış sanırsam,riskli bir hamle olur.

Love ye gelirsek,evet 3. bir forvete ihtiyaç var ama bu adam 3. forvet olabilecek türde genç birisi olmalı,Eren 3. forvetimiz olsa yılda 2 milyon euro çok çok fazla,kaldı ki 1. forvet bile olsa Eren bu para Eren e fala,adam çok geriledi çünkü.Birde muhakkak Love-Eren hangisi 3. forvet olsa bi yüz sarkma,huzursuzluk olur,o yüzden herşey planlı yapılmalı..
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,274
Alınan Beğeni
99
#27
Transfer dönemleri bence en geç ligler başladıgı haftanın Pazar akşamı bitmeli,çünkü daha sonra oyuncu gelince takıma alışması,sisteme alışması falan baya zaman alıyor,bi bakmışsın sezonun 6 ayı geçmiş.

Sanırım önümüzdeki yaz İngiltere de transfer dönemi ligler başlamadan 1 ya da 2 hafta önce kapanacak,çok dogru bir uygulama.
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
17,364
Alınan Beğeni
56
#28
İlk önceliğimiz sol bek, önce burası halledilmeli hemen. Asamoah için tüm şartlar zorlanmalı eğer ara dönemde gelemiyorsa sezon sonu için şimdiden ön anlaşma imzalanmalı. Bedava Asamoah istenmez mi arkadaşlar. Tabi yıllığı çok abartılı olmamalı. Eğer Asamoah sezon sonu gelirse diye düşünürsek bu sezon sonuna kadar ismi geçen Evra'ya sıcak bakıyorum. Ama kesinlikle 1,5 yıl falan olmamalı, 6 ay kabul ederse gelsin. 36 yaşında 37'ye girecek Mayıs'ta ama sezon sonuna kadar idare eder diye inanıyorum. Yabancı oyunculardan De Jong, Donk ve sol bek geleceği için Lato ile yollar ayrılmalı. Bu üçlü ayrılırsa ve sol bek gelirse toplam Carasso ile birlikte 13 yabancımız oluyor.

Ben 12 yabancıdan sonrası tribün de oturduğu için Carasso'nun gitmesini mantıklı bulmuyorum, haberlerde Carasso gidecek yer açılacak yazıyor yabancıya zaten 12 yabancı var sol bek harici bir daha transfer yaparsak tribüne oyuncu yollamamız gerek o yüzden saçma olur diye düşünüyorum. Belki Linnes'i tribün de oturtmayı düşünüyor veya Denayer'i ilk 21 de düşünmüyor olabilir ama Denayer eğer gitmeyecekse farklı bölgelerde oynayabilidiği için iyi bir yedek ve tribünde oturursa yazık olur. Belki Denayer yerine Kaan Ayhan'ı düşünüyor olabilirler. O da Denayer gibi hem stoper hem sağ bek vs. oynayabiliyor. Milli takımda son 3 maçta sağ bek oynamıştı fena da değildi.

İşte sol bek harici yabancı olarak ta ilk sol kanat - forvet tarzı birini istiyormuş Terim haberlere göre. İsmi geçenler en güçlü Love var Alanya dan. Çin'de sözleşmesi bugün biten Lavezzi ama ihtimal vermiyorum buna.

--------------muslera------------
mariano--maicon--serdar--evra
---------fernando--n'diaye-----
feghouli-----belhanda----rodrigues
---------------gomis-------------

bu kadro da yedek için 2 yabancı hakkımız var ; linnes + denayer şimdilik.. Eğer ilk 11'e yabancı transfer daha olursa rodrigues yedeğe geçer, linnes veya denayer'den birisi de tribünde oturur.

Yabancılar dışında yerli oyuncu grubumuz da zayıf ve eksik, 2 veya 3 transfer yapılmalı kesinlikle yerli olarak...
 

kader

Dişi Aslan
Onursal Uye
Katılım
23 Eki 2009
Mesaj
601
Alınan Beğeni
1
#29
Yanlız hoca De Yonk falan diyor ikisi de tank gibi ağır inşallah ligde oynatmaz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

tugaygs

Bronz Aslan
Katılım
30 Haz 2012
Mesaj
1,212
Alınan Beğeni
8
#32
İlk önceliğimiz sol bek, önce burası halledilmeli hemen. Asamoah için tüm şartlar zorlanmalı eğer ara dönemde gelemiyorsa sezon sonu için şimdiden ön anlaşma imzalanmalı. Bedava Asamoah istenmez mi arkadaşlar. Tabi yıllığı çok abartılı olmamalı. Eğer Asamoah sezon sonu gelirse diye düşünürsek bu sezon sonuna kadar ismi geçen Evra'ya sıcak bakıyorum. Ama kesinlikle 1,5 yıl falan olmamalı, 6 ay kabul ederse gelsin. 36 yaşında 37'ye girecek Mayıs'ta ama sezon sonuna kadar idare eder diye inanıyorum. Yabancı oyunculardan De Jong, Donk ve sol bek geleceği için Lato ile yollar ayrılmalı. Bu üçlü ayrılırsa ve sol bek gelirse toplam Carasso ile birlikte 13 yabancımız oluyor.

Ben 12 yabancıdan sonrası tribün de oturduğu için Carasso'nun gitmesini mantıklı bulmuyorum, haberlerde Carasso gidecek yer açılacak yazıyor yabancıya zaten 12 yabancı var sol bek harici bir daha transfer yaparsak tribüne oyuncu yollamamız gerek o yüzden saçma olur diye düşünüyorum. Belki Linnes'i tribün de oturtmayı düşünüyor veya Denayer'i ilk 21 de düşünmüyor olabilir ama Denayer eğer gitmeyecekse farklı bölgelerde oynayabilidiği için iyi bir yedek ve tribünde oturursa yazık olur. Belki Denayer yerine Kaan Ayhan'ı düşünüyor olabilirler. O da Denayer gibi hem stoper hem sağ bek vs. oynayabiliyor. Milli takımda son 3 maçta sağ bek oynamıştı fena da değildi.

İşte sol bek harici yabancı olarak ta ilk sol kanat - forvet tarzı birini istiyormuş Terim haberlere göre. İsmi geçenler en güçlü Love var Alanya dan. Çin'de sözleşmesi bugün biten Lavezzi ama ihtimal vermiyorum buna.

--------------muslera------------
mariano--maicon--serdar--evra
---------fernando--n'diaye-----
feghouli-----belhanda----rodrigues
---------------gomis-------------

bu kadro da yedek için 2 yabancı hakkımız var ; linnes + denayer şimdilik.. Eğer ilk 11'e yabancı transfer daha olursa rodrigues yedeğe geçer, linnes veya denayer'den birisi de tribünde oturur.

Yabancılar dışında yerli oyuncu grubumuz da zayıf ve eksik, 2 veya 3 transfer yapılmalı kesinlikle yerli olarak...
aynen katiliyorum cok dogru yorum
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
16,641
Alınan Beğeni
49
#33
Allah'ın selamı üzerinize olsun. Sağlığınız, keyfiniz yerinde dursun. Transfer edilecek oyuncular bulunsun, Galatasaray şampiyon olsun...
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
16,641
Alınan Beğeni
49
#37
Fazlalıklar hiç durup'ta başımızı ağırtmasın. Biran önce kendilerine kulüp bulsunlar. Taraftarın sabrı kalmadı. Yatarak para kazanmanın zamanı geçti..
 

Okan Akkaya

Platin Aslan
Administrator
Katılım
7 Oca 2011
Mesaj
9,370
Alınan Beğeni
38
#39
27 milyon Euro iyi paraya verdiler. Eder mi bence kesinlikle hayır. Tabiki onlar için ucuz bizim için şimdilik çok para.

Vida yı beleşe aldılar. Cenk 27 milyon Euro. Tebrik ediyorum BJK yönetimini...
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
16,641
Alınan Beğeni
49
#40
Biz bakalım kimleri alacağız? Bu arada seçimde var. Farklı bir şey olmayacakmış gibime geliyor. Dursun yerinde duracakmış gibi bir hissim var. Yanıla bilirim de....
 
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.